Wednesday, September 17, 2008

Saya Awet Muda

seronoknya belajar di intec uitm, cuti sehari pun blh juga balik rumah
(nikmat setelah 2thn duduk langkawi. hee)
hari ni nuzul quran. cuti. yea! =) jadi blk rumah lagi. ouh,lusa pun balik juga
sat dah dekat,sat dah dekat.

niat asalnya tak nak balik, kerana nak belajar.
tapi 'terpaksa' sebab slip pmr di rumah, belum fotostat utk dossier
so i went to this lu ye store, and handed my certificates n pmr slip that need to be photostated.
ok...
me : 5copy semua
uncle : ok2
sampai nak copy slip pmr
uncle : oh, u pmr ar?
me : eh,tak2.. dah habis sekolah
uncle : dah habis sekolah? universiti??
angguk.
uncle : wah... mcm tak percaya la... u nmpk mcm itu bdk drjh2 wo...
saya jadi kembang kecut. awet muda. cewah..

sejak itu, saya bertambah yakin bahawa saya comel. =D
(keyakinan diri itu penting, kan??)

4 comments:

HusS said...

really... do you look young (cute)... or your height is (i.e. short in a 'polite' way)? Hahahah... Juz joking...
no hard feeling OK?

ct.mashitah said...

well...i guess i do look young bcoz i'm petite. =P
but it's not pendek,it's kecil molek. ;)

dj said...

height.......... muahaha

ct.mashitah said...

dj : lihatlah ketinggian org yg menggelakkn tu.huhu