Saturday, August 23, 2008

makan tidur homework...... T_T

cuti seminggu dah nak tamat.
badan semakin comel. aduhai
bahana tidur-makan-tidur-makan lah ni.
tp bukan slh saya
duduk di rumah blh mkn 24jam
dan tilam pun sentiasa bersama saya, termasuklah waktu sy belajar
hm...lagi 2hari nak balik ke kolej
tak boleh jadi ni
nanti jadi macam belon, macam mana saya nak mengurat klazmate saya nanti?
jadi saya pun mengambil langkah untuk mengamalkan pemakanan sihat sikit
mulut tetap mengunyah, tapi nasi dan cookies famous amos diganti dengan mangga di pokok kat luar rumah






(ada byk ni...nak mintak la,jgn malu jgn segan)




okay, masalah mkn dh selesai

masalah tidur pula.
dlm cuba mengelak minum kopi kerana bimbang ketagihan, tidak berjaya juga.
saya tetap mengantuk tanpa kopi.
jadi saya mengambil langkah drastik. secawan kopi menyedarkn saya selama 1malam.
hw tidak siap pula. risau. jadi malam sebelum pulang ke kolej, saya nak 1 cawan saja lagi.
last2.... tp... kopi 3 in 1 habis. T_T mata sudah pedih mahu tutup.
baiklah. lupakan kopi instant yg tak ada. bancuh kopi sendiri.
dan inilah hasilnya...








percayalah... rasanya bisa membuatkn anda segar sepanjang malam.




2 comments:

Haq Mohaidin said...

nanti jadi macam belon, macam mana saya nak mengurat klazmate saya nanti?


sgguh xleh bla.haha.

mkn-tdo-mkn-tdo itu bgs utk org underweight sahaja,harap maklum

ct.mashitah said...

to haq,
saya juga ingin hidup spt manusia biase.
saya juga ingin mengurat.klazmate.
saya juga ingin mkn-tdo-mkn-tdo spt yg kamu slalu buat itu. saya sdr kamu bkn underweight spt saya. =D